February 28, 2012

Ho Perso...

I made a mistake in this drawing: I gave a face to the woman for whom I will lose my mind ... I don't know what she looks like, but I already know that will love her because she'll give one life from which I'll never escape.


February 26, 2012

Senzatitolo (Untitled)

That's the title: "Untitled". No need to say more: it's just a message of carefree, finding a place in the clouds for our head and not fill it with too many thoughts. It's already pretty full of neurons and synapses

February 24, 2012

Cazzi Tua, Rabbia Mea

Parla del rapporto con gli altri, con i coetanei, quei ragazzi che ai propri occhi sembrano spensierati, che abbiano il mondo tra le mani. È rabbi, invidia, desiderio di essere come loro, è uno sfogo di emozioni per colui che si sente un eterno ultimo, all'ombra dei belli e carismatici.


February 23, 2012

Animalo: Beware the Wolf!

Let's put it this f*****g way: scanned drawings lose much of their beauty, but I prefer to keep coloring by hand than spending hours pretending to paint in front of a computer.
Beware the wolf!


February 9, 2012

21:50

Tra pochi mesi il mio profilo Twitter compirà un anno e dopo tutto questo tempo ho dedotto che non è altro che un'emerita sola come Facebook; proprio non capisco perchè l'uno dovrebbe essere migliore dell'altro. Detto francamente, penso che siano entrambi la stessa merda fatta, o meglio, popolata da chi è fanatico di se stesso... Magari l'unica differenza è che Facebook è più frequentato da maniaci, fidanzati da anni con la propria mano, in cerca di foto estive di ragazze in bikini.
In veritas, pure io ci sto dentro a questa grande merda, al fine de sentirmi importante scrivendo boiate... uhm....beh, se non altro non ho scritto un eufemismo.
Vabbeh, comunque, c'ho pronto un disegno.
Ciapa!

February 6, 2012

The Inner Light




Without going out of my door
I can know all things of earth
Without looking out of my window
I could know the ways of heaven
The farther one travels
The less one knows
The less one really knows
Arrive without travelling
See all without looking
Do all without doing